bugün bir trailer izledim

aslında dün mad men izledim. mad men'in dördüncü sezonunun ilk bölümünü. bugün onun hakkında bir sürü şey düşünmekte ve toparlamakta olduğumdan, başka pek birşeye konsantre olamadım. hem işlerim de başımdan aşkın zaten, serbest radikaller havalarda uçuşuyor. sonuç olarak bu film let the right one in isimli isveç filminin amerikan uyarlaması. iyi bir casting gördüm. richard jenkins var, six feet under'dan hatırlayalım kendisini. küçük oğlanı viggo mortensen'li karanlık ve umutsuz the road'dan hatırlayabilirsiniz, o da aynı about a boy çocuğu gibi serpilmekte (bakınız skins, bakınız a single man). bu karanlık filmlerin karşısına geçmeyi bir türlü 'gerçekten' isteyemediğimden, öneri ve bilgi ne kadar inandığım bir kaynaktan gelmiş olsa da let the right one in'i bir türlü seyredememiştim. film klasörümde hala yer alıyor mu bilmiyorum, oysa ki ne çok sevinmiştim bulduğuma, hemen izlerim demiştim. buyrun bakalım.

bu orjinali



bu da amerikanı