bu hafta vizyonda (23 aralık)




haftanın pek tabii en birinci ve önemli girişini dünyanın en ciddi insanı tom cruise mission impossibile 4: ghost protocol ile yapıyor. görsel efektlerine ve taklalarına bol para ama yadsımayalım: bol da emek harcanmış aksiyonları seviyorum. beyazperdede olduğu kadar televizyon ekranında da keyifle izlenebilecek bu yapımları iple çekiyorum bile diyebiliriz.

haftanın yerlisi, tolga örnek'in kaybedenler kulübü'nden sonraki filmi labirent. başrollerinde meltem cumbul ile timuçin esen bulunmaktalar. daha önce aynı ikiliyi yavuz turgul'un gönül yarası'nda da izlemiştik ve ben şahsen beğenmiştim o zaman. bir terör hikayesi. bir aksiyon. bakalım...

aksiyonla devam ediyor ve filmimizin başrolüne bir beyaz köpekbalığını oturtuyoruz. büyük beyazlar içimdeki ürperiyi her daim canlı tuttuklarından en uyduruklarını bile izlemekten çekinmediğim bu tarz filmlerin üç boyutlu bu versiyonunu da bir ara mutlaka izleyeceğimden adım gibi eminim, suyun altından sinsice yaklaşan birşeylerin film karelerindeki popülerliklerini asla yitirmeyeceklerinden de. shark night 3d'nin, aşırı derecede kanlı piranha 3d'nin küçük kardeşi olduğunu da hatırlatalım. ya da ağabeyi. siz karar verin.

dördüncü filmimizin yönetmen koltuğunda ümit ünal oturuyor. nar, bu sene altın portakal jüri özel ödülünü almıştı...

not: sherlock holmes'u izlemediyseniz bu hafta vizyonunuzda ona da yer açabilirsiniz, ben öyle yapacağım mesela.