tiviciler ödüllendi

christina hendricks ödülünü kucaklarken...

televizyon gazetecileri derneği yılın en iyi tv şovlarını ve oyuncularını belirledi geçtiğimiz pazartesi günü. sonuçlar aşağıda. geçen haftalarda duyurmuştum olduğum adayları buradan görebilirsiniz. kırmızıyla yazılmış olanlar favorilerim. homeland'ın bunca ödül almasına inatla karşı çıkıyorum. hiç izlemedim ama izlemeyi de düşünmüyorum nedense çok ön yargılıyım, ki aslında claire danes'le de bir alıp veremediğim yoktur. ty burrel ve louis ck beni en çok sevindirenler oldu. hemen akabinde christina hendricks de buruk bir sevinç uyandırdı, artık elisabeth moss'un çıkmasını diliyordum o sahneye çünkü ama danes'e kaptırdı işte. breaking bad'i izlemeyerek çok şey m kaçırıyorum diye uzun zamandır meraktayım. kaçırdığımı da biliyorum, güvendiğim kaynaklar hep güzel şeyler söylüyorlar hakkında, fakat yine de o stresi kaldıramayacağım sanıyorum, en azından şimdilik. the newsroom şahane kadrosu ve aaron sorkin süpervzörlüğünde büyük umutlar doğuruyor, tanışmamıza az kaldı.

en iyi drama dizisi
Homeland – Showtime

en iyi drama erkek oyuncusu
Bryan Cranston – Breaking Bad – AMC

en iyi drama kadın oyuncusu
Claire Danes – Homeland – Showtime

en iyi yardımcı drama erkek oyuncusu
Giancarlo Esposito – Breaking Bad – AMC

en iyi yardımcı drama kadın oyuncusu
Christina Hendricks – Mad Men – AMC artık zamanı gelmedi mi sizce de?

en iyi drama konuk oyuncusu
Lucy Liu – Southland – TNT

en iyi reality dizisi (bizi ilgilendirmeyen bir kategori ama genel kültür olsun)
Anthony Bourdain: No Reservations – Travel Channel

en iyi talk show bu listede günün birinde craig ferguson'ı da görebilecek miyiz dersiniz?
Late Night with Jimmy Fallon – NBC

en iyi komedi dizisi
Community – NBC

en iyi komedi erkek oyuncusu
Louis C.K. – Louie – FX

zooeyciğim, yeni sezonu heyecanla bekliyoruz canım, biz hayal kırıklığına uğratma olur mu?

en iyi komedi kadın oyuncusu
Zooey Deschanel – New Girl – FOX sevinebilirim.
Amy Poehler – Parks and Recreation – NBC

hep komiklik peşindesiniz canım siz de!

en iyi komedi yardımcı erkek oyuncusu
Ty Burrell – Modern Family – ABC favorim tabii ki sensin phil dunphy. ross'tan bile daha çok güldürüyorsun beni zaman zaman.

en iyi komedi yardımcı kadın oyuncusu e sofia vergara'cım nerede?
Julie Bowen – Modern Family – ABC

en iyi konuk komedi oyuncusu bu kategorideki adayların hepsini destekliyorum. benden jüri olmaz.
Paul Rudd – Parks and Recreation – NBC

en iyi animasyon dizisi kategorisinde hiç bir favorim bulunmuyor.
Archer – FX

en iyi tivi filmi/mini dizi
Sherlock – PBS american horror story'ye biraz gıcığım olduğundan daha da çok tutuyorum sherlockçuğumu.

tivi dizisi veyahut mini dizide en iyi erkek oyuncu
Benedict Cumberbatch – Sherlock – PBS favorim bu, çunkü diğerlerini izlemedim.

izlemek için sabırsızlanalım bari şu game change'i.

tivi dizisi veyahut mini dizide en iyi kadın oyuncu
Julianne Moore – Game Change – HBO

en heyecan verici yeni dizi diye de yeni bir kategoride müjdelemişler yakın zamana izlemek üzere olduğumuz ilk beşi:

the following-FOX
the news room-HBO daha önce bahsettim sanıyordum ama ilk bakışta bulamadım. ayrıntılı bilgi az sonra o halde.
nashville-ABC
political animals-USA