bugün neler izledim: 24.08.2014

kendi aralarında bu espriden çok iyi film çıkarırız biz ya! demişler ama keşke demeselermiş...
hayır hazırdan yiyorlar, yoksa sorun değil...
gün yine #thecomeback ile başladı. sanırım yedinci bölümde valerie cherish adına daha önce hiç utanmadığım kadar utandım. bir ara ekrana bile bakamayacak hale geldim kendini düşürdüğü durumlar karşısında.


oreo
dancing on the edge'e iyiden iyiye ısındım. ikinci bölümünü de bugün bitirdim bu downton abbey jazz age versiyonunun. hatta son sezondaki 'renkli' müzisyen ve lady rose skandalını hatırlarsınız, işte onun dizi hali bir nev-i spinoff'u gibi. biz kaç yılına geldik hakkaten abbey'de? mad men gibi orada da 10 10 atıyor yıllar ama karakterler neredeyse hiç değişmiyor he!


öğle yemeğimiz sırasında çok sevgili amy poehler ve paul rudd'ın başrollerinde oynadıkları they came together'ı izlemeye başlayalım dedik. romantik komedilerle dalga geçmeye yeltenen bir romantik komedi. ben izlerim, izleyeceğim de. ama kocamı ikna edemedim bitirmeye. biraz you've got mail biraz da when harry met sally... ama hiçbiri değil ve yakınlarından da geçmeyecek gibi duruyor ne yazık ki!

çocukları kaçırıldıktan sonra öldürülen çift rolünde witherspoon ve nivola,


geceyi ailece hiç sevmediğimiz ama iyi bir oyuncu olduğunu kabul etmeye çalıştığımız reese witherspoon'un oynadığı devil's knot'la tamamlayacağız gibi görünüyor. filmde alessandro nivola ve colin firth de oynuyorlar. atom egoyan'ın yönettiğini de hatırlatayım. egoyan benzer bir hikayeyi de ryan reynolds'a çekti bu filmin hemen arkasından: the captive. onun hakkında şurada konuşmuştum... filmde son zamanlardaki favorim dane dehaan da var bu arada... ama bence vaktinizi boşa harcamayın. zaten buradan aldığı inputu the captive'e yatırmış herhalde. mahkeme filmi oluvermiş, onun da kötü bir örneği...