bugün neler izledim? (gerçekten)


sevgili izleyiciler, bugün neler izledim adına yakışmayacak bir şekilde sizleri bugün gerçekten neler izlediği konusunda aydınlatmıyor, bu paradoksal durumun bir süredir farkındaydım, ve bugün itibariyle noktayı koymaya karar verdim.
19.08.2014 tarihli izlenmişler listesini açıklayarak başlıyorum, önümüzdeki günlerde de günü gününe olamasa da ki olsa iyi olur, akıllar karışmaya müsait, listemi güncelleyeceğime söz veriyorum.

19.08.2014 (dün)

the leftovers 8. bölüm (son 20 dakikasını bugüne sakladım)
the fault in our stars (aynı yıldızın altında) - çok ağladım, allah beni nasıl biliyorsa öyle yapsın, bile bile, göz göre göre, gecenin ikisi olup da bittiğinde kendimi alamadım gittim banyonun lavabosunu ovaladım ki aklım dağılsın, yine olmadı.

arada izlediğim youtube videolarını saymasam olur herhalde, ama şunu bilin ki geçenlerde sevgili arkadaşım seda'yla kendimizi x-factor dehlizlerinde bulduk, en komik audition'lardan en iyilerine yüzmelere doyamadık, favorilerimden birini de madem öyle buradan paylaşayım, hala gülüyorum... #maddonna