bernardo bertolucci


ilk izleyişimi hatırlayamıyorum nedense stealing beauty/io ballo da sola'yı... sinemada mıydım, vhs'ten mi izlemiştim?
sadece ne kadar etkilendiğimi biliyorum. hayatımın soundtrack'ine dönüşüşünü tüm müziklerinin. kendimi lucy'nin yerine koyuşumu. şimdi anlıyorum ki çok sevdiğim pilot kalemim bile onun o gazete kenarlarına not aldığı kalemle aynı. bir gün siena'ya da gittim. trenden manzaraları izlerken hep bir anda o güzeller güzeli evle karşılaşmayı hayal ettim. aşağıdaki 19 dakikalık video stealing beauty'nin çekim arkası. çok güzel olmuş, daha önce hiç karşıma çıkmamıştı. bu arada daha dün akşam #BNIthescene için bu çok sevdiğim filmden görüntüler aramıştım, oluyor böyle... neyse, hayat kısa, bertolucci'yi her sene bu günde hatırlayacağım, dedemi de bir 26 kasım günü kaybetmiştik.