62. emmy's, sanki canlıymışçasına

  • belki de en öne glen close oturmamalıydı, bu soğuk rüzgarlar ondan doğru mu esmekte?
  • çok güzel bir başlangıcın üstüne matthew weiner'ın sözünü kestiler resmen, oha çüş!
  • asıl demek istediğim bu değildi, glee'li, jon hamm'l, tina fey'li girişi çok sevdim.
  • golden girl betty white'tan sıkıldığımı söylemiş miydim? evet ama başka bir platformda yapmıştım bunu. kendisi ölmeden önce... hayır tamam öyle de kötü bir insan olmak istemiyorum. tatlı kadın da işte biraz fazla sık ve hep de aynı esprilerle çıkıyor karşıma.
  • şovun üzerinde genel bir sıkıntı var, ki, aslında bu sene tivi dünyası için gerçekten de pek hareketli pek lezzetli bir seneyken, hiç izlemediğimiz kadar çok tivi izlemiş ve buna çok memnun olmuşken, o yüzden bu sıkınti neden kaynaklanıyor... bilememiştik...
  • jimmy fallon baya iyi. biten dizilere tribute girişten bile daha iyiydi.
  • amy poehler emzir miyor mu daha yeni doğurdu nasıl da atladı biraya öyle (alkolsüzmüş meğer)!
  • i like ricky gervais!
  • mel gibson'la ilgili herşeye gülüyorum. akıllı olsaymış o da biraz.
  • dış ses çok komik. genelde öyle en azından.
  • üzgün müzik kontenjanları hep jewel'dan soruluyor. kendisinden biraz korktuğumu itiraf etmeliyim, sesi kalınlaşınca öyle ansızın...
  • programın ses-ışık-zamanlama üçlüsüyle ilgili bir problemi var.
  • maura tierney'ye ne kadar çok yakışmış kanser kısası saçları!
  • 37 saniye mi, bu mudur? yani anlamıyorum insanlar belki de bir kez daha yaşayamayacakları bir an yaşamak üzere o sahnye çıkmışlar ne olacak 20 saniye daha kalsalar? sponsorlar bu kadar mı şımarık... peh!
  • claire danes bir çeşit i am sam rolüyle kazanmış ödülü, güzel yüzlü kocasına da teşekkür etmedi, gözümden kaçmadı bu.
  • al pacino'nun saçları... ayrıca kendisinin neden daha uzun zamanı var teşekkürlerini sunmak için? just wrap it up man. (behlülü anmadan edemeyeceğim) bir de yaşlandığımızı kabullenelim artık beyler, kandıramıyoruz kimseyi...
  • çok duygusal anlar yaşanabiliyordu.
  • and the emmy goes to madmen...
  • çok sevgili elizabeth moss, istesen daha güzel görünebileceğini sen de biliyorsun.
  • neymiş bu modern family böyle yahu... underestimate mi etmişim yoksa, bir şans daha tanımalı mıyım hm?
  • koskoca bir emmy gecesi daha böyle bitti.
  • uyuyakalmış olduğuma pek de üzülmedim canlısı sırasında.
  • statik elektrikle doluydu o salon. benden söylemesi.
kazananlar burada
şahane parti fotoğrafları burada
benim favorilerim de bunlar:
don draper ve lafayette, lafayette çok hoşsun doğrusu, ciddiyim!
chelsea handler'a benziyor belki ama aslında bildiğniz sharon stone!
peggy sue ve donny, so cute.
eric'e bakın siz. boncuk.

saçlarını çok sevdim january.
christina hendricks'in memeleri. başka birşey görmüyor gözüm.