sabah sabah boardwalk empire'ın yaklaşan gösterim tarihini hatırlayıp sevindim.

sonra da piedra ırmağının kıyısında oturdum ağladım. (gülüşmeler)

bir nevi moulin rouge mu yoksa bu, ne dersiniz?

dizinin başlamasına tam bir ay kala,
imdb bugün martin scorsese'nin setten(diye düşünüyorum) bir fotoğrafıyla açıldığından, hevesim kulaklarıma çıkıverdi bir anda adeta.

muzır gülümsemesiyle martin scorsese.

bir de fotoğraflar eklenmiş bir sürü, hepsi de birbirinden lezzetli. oh!

zaten en çok michael pitt'in dönüşüne, dönmek için bunca sabırla bekleyişine, doğru yapımı seçme titizliğine seviniyorum.
ortalıkta pek görünmeyen insanları seviyorum. paralanmak için kendini şu aksiyondan bu romantik komediye atmayıp, yüzünü eskitmeyen, tam da bu çocuğa n'oldu artık bıraktı mı yoksa bu işleri derken, hoppadanak böylesine de şahane bir yapımla karşımıza çıkıvermelerine bayılıyorum.


aynı yıllarda geçtiğinden olsa gerek, carnivale'ı sıkça düşündürttü bana fotoğraflar.
çok özledim carnivale'ı. izlemediyseniz hemen oturun başına derim. hakkı bolca yenen ve ilk üçümde mutlaka yer alan bir dizidir.







daha fazla fotoğraf için: tıklayınız
fragman için: tıklayınız