scot pilgrim vs the world kadrosuyla kısa bir söyleşi

aslında 10 dakika sürüyor.
youtube dünyasında bu normal bir dizinin üçte birine, türk bir dizinin ise onda birine eşit.










  • michael cera vs jesse eisenberg olayına getirilen açıklığa çok sevindim.
  • röportajı guardian'ın afili delikanlılarından xan brooks yapıyor.
  • jason schwatzman'ın pantolonunun içindeki ne? (ben saç spreyi olduğunu düşünüyorum)
  • michael cera söyleceğim bir çift laf var: bana nüketi andırıyor bu bir. ikincisi, geçenlerde biraz sinir olduğumu düşündüm kendisine (nükete değil tabii), hep aynı rolü oynuyor ya, gerçi bunu da pek iyi başarıyor, sonuçta o arrested development'in george michael'ı ve bu bile yeter belki de. yani sadece o isim çok komiğime gittiğinden aslında. yani o dizideki karakterine özel bir ilgim oldupundan değil. her neyse.
  • scott pilgrim vs the world'ü heyecanla bekleme listeme aldım.
  • update: buradan the interview dergisi için jason schwarztman'ın michael cera ile yaptığı röportajımsıya bir göz atabilirsiniz.