izlemeye değer bulduğum bir kaç fragman (2) +1

scream 4
scream'in ilkini izlediğimde bunun özel bir film olduğunu anlamıştım. bokunu çıkartıp üç tane daha yapmalarını dilememiştim ama yapmış bulundular bir kere. neve campbell da para kazanıyor böylece en azından. bazı aktörler başarısız olunca üzülmüyorum da, ne biliyim, muhasebecileri gibi hissediyorum galiba. çorba gibi bir film. her yerden tanıdık ve gereksiz yüzler fışkırıyor. ben, sinemada değil ama bir yerlerde bir şekilde izlerim bu filmi. diye düşünüyorum şimdilik. sırf merakımdan.



made in dagenham
ingiliz şeysi. komik gibi. calendar girls'çülerden. tatlı vakit geçirmelik. dönem filmi. iki kelime. yabancı. birincisi.


paul
çok komik. kesin izliyorum bunu. zombieland'i hatırladım nedense. o da çok komikti.


ha dilerseniz nicolas cage'in kendini bilmem kaçıncı kez küçük duruma düşürdüğü bir film geliyor ghost rider'ımsı, bir kısa film var şeytan çıkaran, ne vardı başka, adrien brody'nin hafızasını yitirdiği bir tane var, a bir de liam neeson'ın ki var, o da hafızasını yitiriyor buyrun burdan bakabilrisiniz bu sonuncuya.