meğersem


debra winger ile rubicon'un eşcinsel müdürü arliss howard evlilermiş.
ben debra winger'ı çok beğenirim, bu konuda yalnız olmadığımı düşünüyorum.
şu an kendisini craig ferguson'da izlemekteyim, komik birisi de aynı zamanda. hoşsohbet. sesi biraz çatlak o da hoşuma gidiyor itiraf etmeliyim ki.
rubicon'u biraz boşladım bu arada. en baştan altyazısız izlememeliydim ben onu, orada koptu birşeyler.
debra winger'ın özel hayatına geri dönecek olursak, kendisi bir süreliğine timothy hutton ile de evliymiş. işte buna daha da çok şaşırırım ben. (evet evet debra tim'den 5 yaş büyük)

herşey bir yana, bugün uzun zamandır izlemek için can attığım bir film olan untitled'ı izledim. büyük bir hayal kırıklığından başka birşey değildi. adam goldberg oynuyor marley shelton ile en çok da. galeri dünyasına bir bakış atan filmde biz açıkçası galericinin tarafını tuttuk. sonra herseyin yoluna girdiği filmlerden değil. yani bir nebze öyle de işte ne biliyim, kızın çıkardığı hışırtıları sevdim en çok. elbiselerinden çıkan gürültü patırtıları yani. rugan böyle birşey.