dün

arka arkaya o kadar kötü filmler izledim ki, daha doğrusu izleyemedim ki, yarım bıraktım ve bir daha asla arkama dönüp bakmayacağım ki, inanamazsınız.

birisi wild target idi. hadi buna o kadar sinirlenmiyim, yani başından belliydi belki, ama bu kadarını beklemiyordum, gafil avlandım.


diğeri the town idi. allahım, ben affleck, sen beni hiç şaşırtmayacak mısın?


tüm bunlarda the wire adlı aşırı detaycı manyak sapık dizinin de etkisi var. kendisinden size daha güzel şartlar altında bahsetmek isteridm, yani daha keşfetmemiş olanlarınıza, ancak dedektif mcnulty ve arkadaşlarıyla tanıştıktan sonra herhangi bir polisiyenin bana inandırıcı gelmesi için bir sürü fırın ekmek yemiş olması gerekiyor. yani çıta epeyce yükseldi, ve ben buna sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum.

herkese iyi haftalar.



greggsi mcnulty ve cama yansıyan ise stringer bell.

proposition joe. duyduğum en şahane isim bu. şimdilik.


dee...

omar. kendisi bu sezon boardwalk empire'da salınmakta...