birazdan



the goonies'i izlemeyi planlıyorum.
çok heyecanlanıyorum bu duruma.
çocukluğuma döneceğim.
videocudan hiç sıkılmadan kiralayarak annemi biraz çılgına çevirip biraz da şaşırttığım birkaç filmden biriydi the goonies.
ondan önce de disney'in alice harikalar diyarı'ydı en büyük takıntım.
yıllar sonra tekrar nasıl etkiler yaratacak, ne kadarını hatırlayacağım, ya da hatırladıklarımdan ne kadarı doğru algılamış olduğum veriler, merak içindeyim.
birkaç ay önce, filmdeki çocuk aktörlerin şimdiki hallerini görmüştüm bir web sitesinde, 2010'un the goonies'in 25.yılı dolayısıyla yapılan bir buluşmaydı.
josh brolin, joe pantoliano ve martha plimpton ekranlarda şu siralarda da varlıklarını sürdüren yüzlerinden bazıları bu filmin.

fotoğrafların tamamı burada, seçtiklerim ise hemen aşağıda.

ps1: goonie'nin sözlük anlamını merak ediyorsanız da şuraya tıklatın bakalım. yok ben karineden çıkartabiliyorum onu nasılsa da diyebilirsiniz. film türkiyede define adası adıyla yayınlanmıştı bu arada...

ps2: sanırım sırada aynı derecede olmasa da pek mühim bir başka film var: karate kid. (hep senin yüzünden ç.)

önce, sonra:


joe pantoliano benim için hep kotü birisi, the matrix yüzünden tabii...


bu da bir başka reunion.

bu kızın piyano çalması gerekecek daha sonra. ya da önce... o kadarını hatırlamamı beklemeyin lütfen.