haberler

basbayağı çekiliyor ghostbusters nam-ı değer hayalet avcılarının üçücüsü. bill murray birazcık kırıtıyormuş yalnız, yine de ben bu işi olmuş varsayıyorum.

ve sonunda: happythankyoumoreplease'in gerçek fragmanı, filmden parçalar değil, milattan önceki sundance'ten görüntüler değil, bildiğin fragman, ağlayacağım sanırım. (fragmanı izledikten sonra içinizde oluşacak: ben bu senaryoyu bir yerlerden biliyorum hissini ertelemeye çalışın, ted'e bir şans verin, fragmana atın suçu. ben öyle yapmaya çalışıyorum.)



raising hope'un ikinci sezonu sipariş edilmiş. önerimi dinleyip de izlemeye başladınız mı bilmiyorum tabii, ama bence bunu bir an önce yapmalısınız. çikolata şelalesi gibi birşey.

nick stahl carnivale'den sonra televizyona geri dönecekmiş. locke and key isimli dizi bir çizgi roman uyarlaması. fantastik detayları seviyoruz. nick stahl'un tam olacakken olamama hallerine yakışabilir canlandıracağı sanat (!) öğretmeni karakteri.


the girl with the dragon tattoo'nun amerikan versiyonu david fincher'ın gözlerine teslim edilmişti bir süre önce. lisbeth salander rolü ise, the social network'ün rooney mara'sına. filmin şimdilik tek karesi, adına yakışır şekilde, bir dövme stüdyosunda... (mikael blomkvist rolünde daniel craig'i izleyeceğiz. gerçek bir kuzeyli stellan skarsgard, robin wright ve chritopher plummer de kadrodaki isimler arasında)


tobey maguire spiderman defterini tamamen kapattı ve bayrağı yine bir social network alumnisi olan andrew garfield'a teslim etti. gwen rolünde ise bryce dallas howard'dan sonra emma stone bulunmakta. film 2012'de vizyona girecek.

david fincher'dan bir güzel haber daha geliyor. denizler altında 20.000 fersah: kaptan nemo. vizyon tarihi: 2013.

hilary swank üçüncü oskar adaylığına kadar verdiği arada, b sınıfı filmlerde oynama geleneğini sürdürüyor ve karşımıza sonu başından belli kategorisindeki the resident ile çıkıyor. fragmanı burada: