raising hope


diziporttan izlediğim bu dizi bitmesin diye özel çaba sarf ediyorum.
ilk sezonu 11 bölümden oluşuyor, ben sekizinci bölüme kadar geldim.

hikaye çok komik.
seri katil bir annenin tek gecelik ilişkisinden olan kızının asıl adı princess beyonce. bundan daha komik bir detay daha olamayacağından, diziyi hemen izlemeye başlamalısınız bence.
neyse sonra kendisine hope adı veriliyor.
işlevsiz olarak tabir edebileceğimiz bu aileyle ilgili ayrıntılara daha fazla girmek istemiyorum.

bunu hiç bir dizi ya da filmle ilgili zaten yapmak istemiyorum.

çünkü izlenen şey neyse onu özel kılanın bu keşifleri kendimiz yapmamız olduğuna inanıyorum.


sonuç olarak, tatlı, neşeli ve politik olarak oldukça yalnış bir takım karelere (o bebeğin başına gelenler pişmiş bir tavuğun bile başına gelmemiştir) ihtiyaç duyuyorsanız, raising hope'u kesinlikle denemelisiniz.


ha bir de martha plimpton için. kendisi hiçbirşey yapmadan komik olabilen yüzlerden birine sahip. ayrıca ta goonies'den beri tanıştığımız düşünülürse (yan odadan melodiler), ne kadar önemli bir katkıda bulunduğunu tahmin edebiliriz dizimize.


çoğu zaman nerede ve kaç yaşında olduğunu unutan mawmaw karakteri diziye ayrı bir tat katıyor.


princess beyonce yani hope'un babası jimmy.


dede rolünde garret dillahunt'ı izliyoruz. yüzünü nerden hatırlıyorum diordum ki, damages'danmış.