ve başladık: oskar 2011 KIRMIZI HALI


evet biliyorum amerikada yaşamadığımı.



gece ryan seacrest ve jennifer lawrence ile başladı.
jennifer lawrence kırmızı bir calvin klein collection elbise tercih etmişti

simdi de the kids are alright'tan josh hutcherson. kendisi bir hobbit kadar minyon. ancak 18 yaşındaymış sadece.


evet melissa leo ve hemen arkasından da cheryl hines'ı (curb your enthusiasm) gördüm.

evvet melissa: mark bawer bir elbise giymiş


o arada mila kunis geldi ekrana.


şu anda anne hathaway'i görüyorum ve kendisine bütün gece nasıl tahammül edeceğimi düşünmeden edemiyorum.

armie hammer ve karısı? winklewoss'ları canlandıran armie hammer evliymiş meğer...

hailee stenfield pek hoş. kendisini daha fazla izlemek için sabırsızlanıyorum.

mila kunis gecenin sunucularından biri. elie saab marka bir elbise giymis

evet ntv stüdyosunda mehmet açar, yekta kopan, dilek hanif ve tuğrul eryılmaz her zamanki gibi bir aradalar. açıkçası ece sükan'ı görmediğim çok sevindim.

michelle williams'ı sıkma lütfen ryan. çok sıkıcı bir insan bu ryan seacrest. chanel giymiş.

mandy moore monique lhuillier giymiş.

mark ruffalonun karisi gecen senenin jeff bridges'ının karısı gibi. çok güzel.

kırmızi halıyı yorumlamaya başka kanallardan devam edeceğim.

josh brolin'i görünce diane lane nerede diye düşünmekten kendimi alamadım. bayan çene reese de geldi tam o sırada.

ve kadınlar, bizim kadınlarımız.