beautiful boy


romantikomik başlayan sabahımızda, bu sefer de çarpıcı bir film çıkıyor karşımıza.



maria'cım afiş sırasında ağlamasa daha mı yi olurdu sanki...


maria bello (a history of violence) ve michael sheen'in (frost/nixon) başrollerini paylaştıkları beautiful boy, oğullarının ölümünün üzüntüsünü üstlerinden atamadan şok edici (gerçekten de öyle, yoksa bu abartılı anlatım şeklini kullanmayı ben de tercih etmezdim) gerçekleri kabullenmeye çalışan ve doğal olarak fazlasıyla yıpranan bir ebeveyni canlandırıyor.

fragmanla birlikte okuduğum kısa yazıda film, nicole kidman ve aaron eckhart'ın oynadıkları rabbit hole ile kıyaslanmıştı. haklı bir karşılaştırma iki film de arkada kalan anne babalardan bahsettikleri için, ama ben şu kısa fragmandan bile daha güçlü bir hikayeyle ve belki de oyunculukla karşı karşıya olduğumuzu düşünüyorum.

rabbit hole uzun bir bekleyişin ardından beni pek de tatmin edemeyen bir film olmuş, fos çıkmıştı. nicole kidman'ın oskar adaylığını da onaylamamıştım. filmdeki tek güzel şey anneanne rolündeki dianne wiest ile nicole kidman'ın arasındaki diyaloglardı. zaten bendeki beklentiyi yaratan da, bu birkaç diyaloğun tanıtım amaçlı yayınlanan videosuydu, filmden de geriye bu görüntülerin soluk hatıralarından başka birşey kalmamıştı zihnimde...

beautiful boy'a dönecek olursak, maria bello da michael sheen de keyif alarak izlediğim aktörler. birlikte nasıl bir güce ulaşmış olduklarını, toronto uluslararası film festivalinden eli boş dönmeyen film vizyona girdiğinde anlayacağız...

fragmanını buyrun: