çığlık çığlığa x 4


wes craven, kısaca wc.

sonunda benimle gidecek arkadaş buldum ve gittim, hem de bir değil iki tane arkadaş birden buldum birini sağıma birini de soluma oturttum hop oturduk hop kalktık birlikte.

çok sevdiğim ilk filmi evirmişler çevirmişler koymuşlar önümüze. peki ben bundan şikayetçi miyim? kesinlikle hayır.
sinema salonundaki insanların yaş ortalamasının 17 buçuk olması beni gocundurttu mu, hayır.

yaşıtlarımın çığlık 4'ü izlemek istememesinden sen ve gözlerin sorumlusunuz.

emma roberts'ın soyadının filmde de roberts olmasını ve sidney prescott'ın yeğenini canlandırıyor oluşunu; kristen bell ve anna paquin ikilisini, ve bir o kadar da 90210 postakodunun yeni ev sahibesi shenae grimes ile pretty little liars'ın lucy hale'liyle girdiğimiz filmin espri anlayışını seviyorum.

emma roberts'ı, genel olarak sevmeye devam ediyorum. evet. kendisi son birkaç filmdir yüzümü kara çıkarmıyor. pompalama tabii, ama sonuçta hangimiz ailelerimizden, tanıdıklarımızdan yararlanmadık ne biliyim mesela bir yerde staj yapmak için, yani onun da halası julia roberts'sa ne yapsın kızcağız, değil mi? bu not kendimeydi.
iyi geceler.