game of thrones


sean bean dizinin en güçlü halkası. sessiz ve güçlü bir karakter.


hbo'nun yeni dizisi game of thrones ile ilgili heyecan içerisidindeydim.
heyecanımı tam olarak yitirmemiş olsam da, ilk bölümün sonunda, evet kaliteli, ama öngörülebilir bir yapımla karşılaştım.
yine de açılış sekansının etkileyici olduğunu kabul ediyorum.
şu fotoğraflar nasıl bir etkileyicilikten bahsettiğimi birazcık anlatabilir:



ilk bölüm itibariyle pek çok karakterle tanıştık. zorlayıcı değil hakim olmak gidişata, fakat lord of the rings trilojisinden esintilerle pek sık karşılaşmış olduğumuzu da belirtmeliyim.


bu küçük kız etamin işlemektense ok atmayı tercih ediyor.

örneğin şu altta, sağda gördüğünüz karakter ve ağabeyi içime pek sinmediler şimdilik. özellikle de bu ikilinin hikayesi beni yüzüklerin efendisi'ne götürüverdi sayın izleyiciler. o saç renginin sebebini de açıklarlar umarım bir de ayrıca...



ırklar karışacaktı.


bir de bu tarz dizilerde, spartacus gibi, rome gibi, hep aynı çizelgenin izlendiğini düşünüyorum: seks >şiddet > alavere/dalavere...

pazartesi günlerimize yeni bir dizi ekleniyor mu ben ona bir sonraki bölümde kararveredurayım, hbo dizinin ikinci sezonunun altına imzasını basmış bile!