bizim büyük çaresizliğimiz


filmin kartonetini de sevdim.

bizim büyük çaresizliğimiz'i çok sevdim. bu kadar basit.

gidin izleyin diyeceğim ama ülkemizde 'iyi' türk filmlerini izlemek formülünü bilmeden bir havuz problemi çözmeye çalışmak gibi. film geçen gün de belirttiğim gibi istanbulda sadece dört sinemada oynuyor. ah tabii bir de beyoğlu pera'da oynuyor, ama dediğim gibi orada da havuz problemi devreye giriyor. farkındayım 10 gün kadar geciktim sinemaya gitmeye ama cezam bu olmamalı. ümidim bizim büyük çaresizliğimiz ve onunla aynı kategoride değerlendirebilinecek akranlarının daha çok yer ve zaman bulabilmeleri, istanbulda hayat çok hızlı, salonlar da bu duruma ayak uydurup izleyicilere yardımcı olmaya çalışsalar ne güzel olur. herneyse siz şuradan takip edebilirsiniz filmi nerede izleyebileceğinizi.


deniz ve çiğdem'e ait biletler. eğer biraz daha sallanırlarsa mısır bile alamadan salona koşmaları gerekecek. olacak iş değil dogrusu.


çetin ile ender. yani ilker aksum ile fatih al.

fatih al'ı tanımıyordum. ama bildiğim az sayıdaki ankaralıyı öylesine andırıyor ki, ona hemen inandım. ilker aksum'u sadece birkaç bölümünü izlediğim canım ailem dizisinden biliyorum. oyunculuğu seçmekle doğru karar vermiş karakteristik bir yüze sahip kendisi. karakteristik ve şekilden şekle girebilecek bir yüz ve figüre. bu arada iki oyuncu da muhteşem yüzyılda oynuyorlarmış, diziyi izlemeye başlamam için yeterli bir sebep değil bu tabii.

filmin fragmanı da benzerlerinin arasından sıyrılabilecek nitelikte. ancak yine de neredeyse tüm fragmanların düştükleri hataya düşerek film hakkında fazla detaya giriyor... ben barış bıçakçı'nın kitabını okumadım. filmi benimle izleyen sevgili arkadaşım çiğdem ise büyük klişeyi esprili bir tonda benimle paylaştı ve kitabın filmden daha iyi olduğunu söyledi. böyle olduğuna şüphem yok çünkü bu her zaman böyle. bana en iyi gelen ise sanırım filmden önce filmle ilgili hiç bir şey bilmemek oldu. aslında keşke siz de öyle yapsanız da şu fragmanı izlemeseniz. hatta ben sizin için yapayım bu iyiliği ve videoyu bradan kaldırayım. hoop gitti fragman.