tivi rehberi


the ringer ile televizyon ekranlarına dönmeye hazırlanıyor sarah michelle gellar. bence yeni sezonun en önemli haberi olmaya aday. zamanında üzerine üniversite tezleri bile yazılan vampir haklayıcı buffy rolünde ironik ve sevimliydi kendisi her daim.

21 haziranı iple çekmediğimi boşuna yineleyip durmuyorum, şimdiden sonbahar ekranlarında neler izleyeceğimizin ipuçları tv kanalları tarafından verilmeye başlandı. neyse.
liste uzun ve keyifli.

fragmanları izlemeye başlamadan önce, how i met your mother dizisinin son bölümünde olup biten ve verilen ipuçlarına dair konuşmak isterim. annenin kim olacağına dair bir espriden sonra barney'nin günün birinde evleneceğini öğrenerek bitirdik sezonu ve ağzımız açık kaldı tabii haliyle.
burada şovun yapımcısıyla yapılan röportajın tamamını bulabilirsiniz. bu paragraf ise en ilgi çekici bölümlerinden olduğundan, buraya taşımak istedim.

S:And this is where Ted meets the mother, though, right? At Barney’s wedding? C:Absolutely. We’re not trying to pull any funny math on that one. That is actually as we set it up in the premiere of [season] 6. That is where Ted meets the mother — at Barney’s wedding. That is the day that he meets her.



terranova (nbc)
dizi avatarı pek bir andırmıyor mu sizce de tivi severler? bir bölümüne bakar sonra veririz kararımızı... dünyada yaşam neredeyse bitmiş insanlar başka diyarlara kaçmak istiyorlar ama o da nesi? dinazorlar ve avatar filmindeki o estetik burunlu yüzbaşı! aman tanrıcığım diyoruz biz de ne diyelim.




rachael taylor, minka kelly, annie ilonzeh. rachael taylor'ı grey's anatomy izleyenler bilir. ama bilmiyorsanız da büyük bir kayıp değil doğrusu...

charlie's angels (abc)
konusu ilgimi çekmese de ilk görüntüleri paylaşmak istedim. sonuçta charlie's angels. drew barrymore yapımcı koltuğunda oturuyor. filmin ve orjinal dizinin oyuncularından misafir performanslar beklenebilir. uyarıyorum.






pan am (abc) tlevizyonda mad men etkisi ancak kendisini gösterebildi. doğrusu bu sezon amerikan televizyonunda bir türk yaklaşımı sezinliyorum, beyaz perdede ya da ekranlarda ne prim yaptıysa onun benzeri birşeyler çekmeye yeltenmişler. içinde bulunduğumuz liste uzun görünse de emin olun aralarından daha sezon ortasında iptal edilecek diziler olacak... herneyse konumuza dönelim, pan am'ın oyuncularından biri cristina ricci. bu dizyi ilginç kılmak için bayağı yeterli bir sebep. fakat, bu tanıtım filminden fazla bir ipucu çıkarmak ne yazık ki mümkün değil. buyrun siz de izleyin.




new girl (fox) zooey deschanel pek abartılı bir oyunculuk sergilemekte tanıtım boyunca. ama zooey zooey'dir, bir şansı her zaman hakeder.




benim lafım sarışın kıza.


apartment 23 (abc)
bu kıza (the good wife) daha ne kadar şans tanıyacaklar bilmiyorum. nereye baksam orada, bir küçük bir orta rol kapmış durumda. neyse. fragman kotü durmuyor. james van der beek aka dawson dönüşü de pek komik. hahah. bakalım.



2 broke girls (cbs)

bu teyatral tavırlara pek katlanamıyorum. bu dizinin de ömrünü kısa görüyorum. mad love'ı hatırlatırım sizlere, dizi yayından kalktı mı kalkmadı mı? kalktı tabii. brothers and sisters da öyle. bu konuda biraz burkuğum. ama alışacağım elbet.





jim caviezel ve michael emerson

person of interest (cbs)
bence çok başarısız bir yapım olan the prisoner'dan sonra lost'vari bu yapımla karşımıza çıkıyor jim caviezel yanında da kim olsa beğenirsiniz? lost'un benjamin'i michael emerson!




unforgettable

sevgili poppy montgomery başrolde. hiçbirşeyi unutmayan bir kadının başından geçenler. bir polisiye. olur mu olur. müdavimi olur muyum. ihtimal göklerde. (yüksek ihtimal anlamında değil de bir latife olarak, istikbal-ihtimal vs vs...)






a gifted man (cbs)

yönetmen koltuğunda jonathan demme (kuzuların sessizliği, philadelphia) oturuyor. başrolde patrick wilson. fena olmayabilir mi dersiniz yoksa siz de benim gibi?



i hate my teenage daughter (fox)
my name is earl'den tanıdığımız jaimee presley'nin başrolüde oynadığı dizi hepimizin pek aşina olduğu bir konuyu ele alıyor. ya da benim aşina olduğum diyelim. ben de bir zamanlar o teenager'dım. iğrençtim. anne babaların da sonuçta birer insan olduklarını hatırlatan söylemleri seviyor ve destekliyorum, zaman zaman kızınızdan ve oğlunuzdan nefret edebilirsiniz, bu çok normal, rahatlayın.




çılgın bir tivi ekranı bekliyor bizi bu sezon pek sevgili izleyiciler. önümüzdeki günlerde daha niceleriyle tanışacağımıza emin olabilirsiniz.
iyi seyirler!