beklemeye başlayın.



outbreak'i hatırlar mısınız?
hani dustin hoffman ile rene russo'nun boşanmış ama içten içe birbirini hala seven ve sayan iki bilim adamını canlandırdıkları, şimdilerin dr. shepherd'ı patrick dempsey'nin bir maymunu ülkeye yasal olmayan yollarla sokarken kendini de yaktığı, son anına kadar nefes kesici bir hızla ilerleyen ya da ben izlediğimde 15 yaşımda olduğumdan böyle düşündüğüm, salgın filmi.
steven soderbergh'in çektiği, gwyneth paltrow'lu matt damon'lı kate winslet'lı marion cotillard'lı jude law'lu kadrosuyla contagion'ın fragmanı, outbreak'in tıpkısının aynısını izlemek üzereymişiz gibi duruyor. outbreak'i çok seven birisi olarak ben bu duruma üzülmüyorum açıkçası, ancak merak ediyorum sayın soderbergh daha şık kostümler ve makyaj teknikleri dışında ne vaat ediyor bize? ha bir de daha fragman sırasında gwyneth paltrow'u öldürmesi iyi birşey mi sizce?
film amerikada eylülde vizyona giriyor...


contagion




bonus:
sherlock holmes'un aralıkta izleyeceğimiz ikinci filminin fragmanı yayınlandı. ben yaz saatine geçtiğimden sizlere bazı bilgileri ulaştırmakta geç kalıyor gibi görünsem de öyle düşünmeyin lütfen, hep aklımdasınız.
robert downey jr, jude law (bir sayafada iki jude law vay anasını sayın seyirciler) ve orjinal ejderja dövmeli kız noomi rapace'ın başrollerinde oynadıkları bu guy ritchie filmi de heyecanla beklediklerimiz arasında kıpırdanıp duruyor.

sherlock holmes: a game of shadows