kahramanlar şaha kalktı: the dark knight rises



bugün bir süperden diğerine koşuyoruz sevgili çizgi roman uyarlaması sever seyirciler.
batman benim açık ara önde favorim tabii tüm bu kahramanlar arasında.
michael keaton ve tim burton birlikteliği ise başarının dik alası, ancak merak etmeyin nostaljimi yansıtmamaya çalışacağım size, hem ne de olsa christopher nolan da christian bale de çok sevgili arladaşlarımız, yıllar içinde ortaya çıkarmış oldukları iki film de öyle.
ve fakat sadede gelelim: bu filmde bir kedi kadın var ve siz onun kim olduğunu biliyorsunuz. adını anmayacağım. on zaten hiç sevmedim, sevmeyeceğim.

kim olduğunu biliyorsun derken, harry potter'ın gişesi hakkında ne diyorsunuz? ben çok seviniyorum! bana ne'yse!
iyi akşamlar kendini şaşırabilen ve buna gülüp geçmesini bilen pek sevgili izleyiciler!