barney's version



barney'nin tüm erişkin hayatını konu aldığından ve uzun bir yolculuk gibi olduğunu düşündüğümden epik olarak adlandırabileceğim bir anlatım 'bir de barney'den dinleyin' diye çevirebileceğimiz barney's version.

paul giamatti'nin pek tabii ki çok dozunda, içten ve dolayısıyla da dokunaklı bir oyunculuk sergilediği barney's version'ı üç seferde izleyebildim. filme ilgimi yitirdiğimden vermedim bu araları ne yazık ki, araya gündelikler girdi, bu ara gündelikler pek bir aralarda zaten, isyankar değil ama biraz hüzünlüyüm.

paul giamatti'nin en büyük destekçileri felicity'ni yakışıklısı, yakın zamanda da 'the good neighbours'da izlediğimiz scott speedman ve bir diğer güzellik ise bu filmde normalde olduğundan çok daha mütevazı görünmeyi başaran rosamund pike. kendisini ilk kez pride and prejudice'te izleyip narinliğie ve zarafetine hayran kalmıştım. burada da aynı performansı devam ettiriyor. (alnının darlığı konusunda ileri geri konuşmuş olabilirim, önemsemeyin)

barney'nin bu iki güzel insanla olan ilişkisi, kişiliğiyle ilgili ipuçlarını gizlemiyor. kendinde olmayana öylesine aşık ki, ona ve davranışlarına kızamıyoruz.

özellikle de son yarım saati itibariyle pek duygusal bulduğum bu filmi izlemenizi iç rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

minnie driver'ın rolüne nasıl yakıştığına da ayrıca inanamayacaksınız. kendisi bir nevi ben affleck. ne yapsa sevemeyeceğiz madem, sevilmeyesi karakterlerin peşinde olması gerektiğini anladı sanırım ki...

fragmana da bir göz atın bakalım tıngır mıngır gidişatları sever izleyiciler.