güzel haber:

wilfred'in ikinci bir sezonu için imzalar atılmış pek sevgili izleyiciler. bu haberi sizle paylaştıktan hemen sonra kedisini sex and the city ile how i met your other arası bir yere sıkıştırmaya çalışan friends with benefits adlı diziyi izlemeye devam edeceğim. aslında şu satırları yazarken dahi izlemekteyim de çaktırmamaya çalışıyorum.

tek derdim true blood izlememek. bugünküyle birlikte iki bölümüm mevcut biriktirdiğim. şimdi başlasam bitiririm de, ne gerek var. azıcık dayansam zaten sezon sonu gelecek. sıkmaya çalışayım ben en iyisi dişimi.


wilfred'in ikinci sezonu da bir yana, daha da heyecanlı haberlerim var benim. içinden venedik geçiyorbu haberlerin. haydi şimdi bir kez daha sıkıyorum dişlerimi. zamanı gelince bol bol başınızı ağrıtırım elbet zaten.


michiel huisman

bir de sıkıntım var sevgili izleyiciler. aslında pek sevmediğim ve takip etmediğim bir kişi olan ashton kuther son zamanlarda uzattığı saçları sebebiyle, pek beğendiğim treme'li dutchman 'sonny'ye benzedi.
ayrıca şu two and a half men hakkında ne düşünüyorsunuz acaba? ben şahsen dünyanın en büyük saçmalığı oduğunu düşünüyorum. charlie sheen'i diziden defetmeyi biliyorsanız diziyi iptal etmeyi de bilirsiniz. charlie sheen'siz yarım sezon veriyorum onlara. hiç şansları yok...


ashton kutcher'lı yeni two and a half men.