nicole kidman & nicolas cage?



ilginç deil mi sizce de?

nicolas cage'den tiksinirken bir anda kendisine çok inceden, pek derinden bir sempati beslemeye başladığımı sezinliyorum bu duruma en az benim kadar şaşkın olup olmadığını bilemediğim izleyiciler.
o mor kıravat saçının boyası ve peruğuyla, gözlükleriyle çok uyumlu. yani en azından knowing'deki gibi cool olmaya çalışan takma saçlı baba rolünde deği en azından nicky bu sefer.


bahsettiğim hal ve tarz. gözlükler, kıravat, yelek, ve tabii der daim başrolde: saçlar.


nicolas ve nicole, sette çok eğlenmişlerdir bence. nic ve nic'in sürreel hayatı.
ilginçtir, güne moulin rouge ile heyecan verici bir başlangıç yapmıştık atillanın seçtiği 'sabah müziği'nden dolayı.
ne düşünüyorsünüz moulin rouge hakkında?
walt disney çizgileriyle büyüyen biri olmama rağmen müzikalleri hiç sevmem... fakat moulin rouge'un,
aynı müstakbel kocam gibi, bir başyapıt olduğunu düşünüyorum sevgili izleyiciler.
sinemada ilk izlediğimde antraktta kendimi koltuğumun en ucunda oturur ve ellerimi çırpmaya, alkışlamaya hazırlanırken bulmuştum, gözlerim hafifçe yaşlı. ki bu ilk yarı. o yaşlar da sevinç ve mutluluktandı zaten. bazen bir sinema salonunda ne kadar görkemli birşeye tanık olduğunuzun farkına varıyorsunuz hemen oracıkta, seyretmekte olduğunuz filmin bir ömür boyu peşinizde olacağını biliyorsunuz o an. (taklitlerinden sakının)

yakın zamanda bu hissi bir kez daha yaşamış olduğumu da belirtmek isterim. bir klasik var yolda 'romantik komedi ve aslında daha çok komedi' filmlerini seven izleyiciler. yatağımda izlediğim bu film hakkında daha detaylı bilgiyi önümüzdeki günlerde bu sayfalarda edinebileceksiniz, ama gülümsememe hakim olamıyorum yani sonunda oldu, öyle diyim...
moulin rouge ile aynı kudret ve kategoride olmasa da, defalarca izlenebilecek keyif dolu birkaç saat... herneyse.

nicole ve nicolas'a dönecek olursak eğer, izlemek için pek sabırsızlandığımı söyleyemeyeceğim. bir düşüncem de filmdeki oyunculardan biri cam gigandet'in (the oc, twilight) yerinde ryan kwanten'in bulunması gerektiği. evet n'apalım ture blood'ın yalancısıyım.


ryan vs cam




bu fotoğrafı paylaşmadan edemedim. galiba ben nicolas'ı tekrar sevmeye craig ferguson sayesinde başladım.
buradan siz de bir şansınızı deneyebilirsiniz... (sebebi belli aslında: cage diving.)