ringer



döneminin iletişimsizliğinden ya da benim kaynaklarımın yetersizliğinden kaynaklı durumlardan dolayı ancak zaman zaman sadık kalarak izleyebildiğim buffy the vampire slayer'ı hep çok matrak buldum. (matrak kelimesi size de pıtırcık'ı mı hatırlatıyor? güzel çeviriydi vivet kanetti'ydi değil mi?) buffy'yi sevince o zamana dek hiç tutmadığım biri olan (bkz. i know what you did last summer) sarah michelle gellar'a da ilgi duydum, yavaş yavaş da olsa ısındım.

şimdi sıra ringer'a geldi.
comic con'da hayranlarının büyük ilgisiyle karşılaşan eski vampir avcısı şimdinin entrikacı ikizi gellar bu sezona yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor.
izlemeden birşey söylemek zor, ancak ilk üç sezonun senaryolarının şimdiden hazır olduğunu duydum ve bu, dizinin güvenilirliği ve tutarlı olması açısından büyük önem taşıyan bir durum. yoksa biliyorsunuz izleyicinin nidalarına göre her hafta değişip gelişen (ve aslında tam tersine gerileyen) senaryolar mevcut.