a dangerous method, sala biennale, 09:00.


keira knightley (sabina spielrein), michael fassbender (carl jung)

yarismaci filmler arasinda cronenberg'in tehlikeli metodu.
michael fassbender ve viggo mortensen ne kadar heybetli insanlar.

keira knightley iyi bir oyuncu oldugunu kanitladi.

cronenberg ve mortensen'in ikinci birliktelikleri bu...

***


kucuk parantez: carnage (katliam)

jodie foster, john c. reilly, christoph waltz, kate winslet


carnage'dan hic bahsetmedigimi farkettim, oysaki seckimin en eglenceli filmlerinden kendisi. roman polanski evet. biliyorsunuz polanski'nin birlesik devletler'e girmesi yasak. film paris'te bir studyoda cekilmis bu yuzden. sahaneydi. daha iyi bir cast dusunemiyorum sanirim. hikayenin orjinalinin yazari yasmina reza ve polanski'nin birlikte senaryolastirdiklari yapit cok tatmin edici. hem de cok. jodie foster ve john c. reilly waltz ve winslet'in bir adim onundeler bence.




***

nerede kalmistik?
a dangerous method evet.
sanki bunca guzel ve karizmatik insani bir araya getirmek mi tek amaci yonetmenin... guzellikten yanayim kesinlikle, ama gorsel ihtisaminin altinda kaybolan, ezilen ve anlamsizlasan uzun replikler duyabildim ben sadece...
yani cronenberg bu filmin neresinde, ben aradim, bulamadim.

sirada: james franco, sal. (sala volpi, 13:00)