yemen'de somon avlamak.


emily blunt ve ewan mcgregor'un yanı sıra pek beğendiğim kristin scott thomas da başrollerden birinde...

filmin adı bu, ay büyürken uyuyamam'dan hallice.

hollywwod'un son ingiliz çıkarmalarından emily blunt başrolde. kim derdi ki devil wears prada'nın hırslı asistanı kendini paris yerine yemen'de bulacak, hayatta asla ne olacağım dememeli sevgili izleyiciler.

yeni trend bu olsa gerek hem, alışveriş merkezi yerine çöl manzarası, baraj manzarası. hafif aksanlı doğu halkından bir demet de kattık mı tamamdır.

paul torday'in kitabından beyazperdeye uyarlanan filmi lasse hallström yönetmiş. hallström'ü de öyle hafife almayayım tabii. sonuçta geçen hafta katıldığım çikolata kursu kapsamında chocolat filmini zihnimde az yad etmedim. (bu arada ben nasıl göründüğünü ilk defa görüyorum bay hallström'ün, alain delon'dan aşağıya kalmayan birisiymiş meğer) yalnız dear john isimli çok kötü filmin altında da onun imzası olduğunu okuyunca ilk düşüncelerime daha sıkı sarılıyorum... yönetmenler de insandır başlığı altında inceleyebileceğimiz bu konuyu filmi izledikten sonraya bırakıyor ve sizlere fragmanı takdim ediyorum.