bu hafta vizyonda (27 ocak)




çok sevgili izleyiciler bu kar fırtınası böyle devam edecekse şayet siz de yürüyerek gideceksiniz madem öyle sinema salonlarına. bu işin çözümü budur. sonuç da pek keyfli olur. hem patlamış mısırı da hak etmiş olursunuz benden söylemesi. ayrıca ben kendi adıma çocuklar gibi şendim.

şimdi bu haftanın en yüksek salon sayısıyla ilk girişi berlin kaplanı'ndan geliyor. bu ata demirer filmini izlemek isterseniz sizi durduramam ama benden de aynını yapmamı beklemeyin.

bunu geçelim de sadede gelelim.

haftanın bence asıl büyük girişi the artist. yüz milyon on bin adet ödül kazanan ve oskarlarda da aynı performansı sergilemesi beklenen bu sessiz filmimizi sinemada seyretmek ayrı bir keyif olacaktır diye düşünüyorum. ve çok tavsiye ediyorum. hatta kendim de gitsem diyorum, bugün olmadı, yarın.

üçüncü ve son girişimiz guillermo del toro yapımcılığında bir korku filmi.
hakkında şunları demiştim lecool'un dün yayınlanan 271. sayısında.
Ne zaman ünlü bir yönetmenin adını yapımcı koltuğunda görsem içime bir endişe salınır, neden bu filmin böyle bir tanıtıma ihtiyacı var, eksiği nedir acaba diye düşünürüm. Karanlıktan Korkma’yı da aynı hisler içerisinde izledim. Vizyona girmek için çok sabreden filmimizin başrollerinde Katie Holmes, biraz sönük bir Guy Pearce ve hızla büyümekte olan çocuk yıldız Bailee Madison bulunuyorlar. Film, yeni bir eve yerleşen çocuklu ailenin başına gelen ürkütücü ve ölümcül olaylar kategorisinde başarılı bir örnek. Korkunç küçük yaratıklar ise birkaç gecenize mal olacak cinsten başarıyla canlandırılmış. Yapımcı koltuğundaki Guillermo Del Toro’u adını kara çıkarmıyor Kanadalı yönetmen Troy Nixey, türü sevenlerle itinayla tavsiye edilir!

iyi seyirler kartopucuklar.