bu hafta vizyonda (24 şubat)


jorj.


bu hafta vizyona tekkkk bir film giriş yapıyor çok sevgili izleyiciler: the descendants / senden bana kalan. (yine şahane bir çeviri... filmi izleyelim özetini başlık yaparız.)
george clooney'nin başrolünde oynadığı filmin yönetmeni sideways ve about schmidt gibi filmlerden tanıdığımız alexander payne.
daha önce de bahsetmiştim, kendimi tekrar etmek istemem, ancak oskar adaylığından ötürü, hem filmin hem de george clooney'nin, son günlerde bulunduğum ortamlarda sık sık beyan ederken buluyorum kendimi filmle ilgili yorumlarımı.
oskar bir film ya da oyuncunun alabileceği en prestijli ve mühim ödülse, bir yıl boyunca vizyona giren filmlerin en iyilerinin yarıştığı bir parkursa, the descendants'ın bu listede ne işi var diye sorarım ben akademinin değerli üyelerine.

ben 'neredeyse' keyifle izledim filmi.
sade, basit, yumuşak ve zaman zaman da tatlı bir yaklaşımı var ve bu hoşuma gidiyor.
acıklı bir durumu göz yaşartmaya çalışmadan anlatılmasını takdirle karşılıyor, yönetmenin judy greer'ın karakterine özellikle de o meşhum hastane sahnesinde, bunca yer vermesini filmin yerle bir oluşunun en büyük gerekçesi olarak görüyorum.

tabii ki siz gidin, izleyin ve kararınızı kendiniz verin.