to rome with love... *

kıl payıyla kaçırmak diye buna derler.
sadece iki hafta önce (aylar önce gibi geliyor şimdi) roma'daydık ve meğersem woody'ciğim de öyleymiş. hem de yanlız başına değil, siz deyin penelope cruz ben diyim roberto benigni, üstüne bir de alec baldwin ekleyeyim, jesse eisenberg (facebook), ellen page (juno), allison pill (zelda fitzgerald-midnight in paris), greta gerwig, ornella muti, judy davis... (barbra hershey ile lena olin'i birbirlerine benzetirim hep, o gruba judy davis'i de ekledim şimdi)...
görüntüler şahane, tam da roma'ya yakışan bir renkteler. kadro pek sevimli ve sürprizlerle dolu. woody allen'ın kredisi zaten yüksek, arka arkaya iki bomba patlatacak mı ve söyleyecek bu kadar sözü hangi arada biriktiriyor bilmiyorum ama, ben şahsen heyecanla bekliyorum filmi.


roberto benigni


roberto benigni




penelope cruz ve alessandro tiberi


judy davis ve woody allen


jesse eisenberg ve sektördeki ikinci baharını yaşayan alec baldwin.


roberto benigni, woody allen


woody allen, alison pill ve flavio parenti


* bu arada filmin adı imdb'de the rome with love olarak geçerken, benim fotoğraflara ulaştığım kaynak olan the playlist olaya to rome with love diye yaklaşmış. ben ikincisini tercih ediyorum.