haberler

ah gençler ah, bahar yorgunluğu dedim ve resmen çağırdım. dün, siz deyin 10 ben diyim dokuzbuçukta kapandı gözlerim. şu cuma gecesini sokakta geçirmeyi aklımdan dahi geçirmedim evimin yolunu tuttum, belki dedim modern family dışında birşeyler izlemeyi başarırım kim bilir dedim.
şimdilik oluru var gibi, bakalım.

ve haberler:


oğul/baba

zor ölüm serisinin beşincisinin çekimlerine hafta başında budapeşte'de başlandı sevgili seyirciler. filmin adı 'a good day to die hard' olacak imiş. sevgili mcclane'imize patrick stewart-uzay yolu- ve oğlu rolünde ise jai courtney eşlik ediyorlar. hatırlarsanız dördüncü filmde de huysuz polisimizin kızıyla tanışmıştık. film önümüzdeki şubat ayında mutemelen amerika ile aynı anda bizim buralarda da vizyonda olacaktır.



bir haftadan kısa bir süre içinde 700 milyon küsur hasılat yapan the avengers'ın devamının çekileceği de kesinleşen haberler arasında.

iron man 3'te stark'ın karşısına çıkaca seksi bilim kadınını jessica chastain canlandıracakken rebecca hall'un rolu aldığı da bu haftanın önemli haberleri arasında gösterilebilir çok sevgili izleyiciler. emin adımlarla ilerlemekte olan aktrisi doktor maya hanson olarak izleyeceğiz. serinin bu üçüncü filminin çekimleri ay sonunda başlayacak, vizyon tarihi ise mayıs 2013 olarak görünmekte.



brian de palma'nın uzun bir aradan sonra çekimlerinde başladığı filmi 'passion'dan dailk görüntü yayınlandı. kışkırtıcı olduğunu söyleyebileceğimiz bu fotoğrafta rachel mcadams ve hollywood'a kapağı iyice atan noomi rapace'ı görüyoruz.

önümüzdeki hafta -16 mayıs- cannes film festivali başlıyor biliyorsunuz. mümkün olduğunca sıkı bir şekilde takip etmeye çalışacağım. ben takip ettikçe siz de etmiş kadar olacaksınız tabii. facebook sayfama da göz atmayı ihmal etmeyin. videolar filan havada uçuşuyor orada, acayip renkli bir ortam. http://www.facebook.com/bugunnelerizledim

haydi bakalım iyi haftasonları can ciğer kuzu sarmaları!