killing them softly


yumuşacık yumuşacık ve uzaktan öldürmek. (piano piano bacaksız gibi)

filmi, the assasination of jesse james by the coward robert ford'unu pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim andrew dominik yönetmiş. eric bana'lı övgü gören chopper'ı ise izlemedim, izlesem iyi olur, eric bana'yı da severim çünkü şahsen...
herneyse film bu sabah gösterildi cannes'da, suareye bayan bacak jolie de katılır mı bilemem ancak ben brad pitt'i erkek arakadaşlarıyla muhabbeteyken izlemeyi tercih ediyorum ve gözlerinde o melankolik louis de point du lac'ı (interview with the vampire/vampirle görüşme) hala görebiliyorum orası kesin.

filmde pitt'in yanı sıra beni yine çok heyecanlandıran richard jenkins (six feet under), ray liotta, ben mendelsohn (animal kingdom) , scoot mcnairy (monsters) gibi isimler bulunuyor.

aşağıda filmden bazı videolar var izlemek isterseniz. her biri de şiddet ve muziplik içeren güzel kareler bunlar.