hitchcock+hedren= the girl

toby jones, sienna miller

nurtopu gibi bir hitchcock'umuz daha oldu sevgili izleyiciler.
hbo için çekilen the girl, 20 ekim'de gösterilecekmiş ve tombik yönetmenle kuşlar ve marnie'de baş rol verdiği tippi hedren ilişkisi üzerine senaryolaştırılmış.

ben biraz sakil buldum miller'ı açıkçası. tippi hedren heykel gibi bir silüete sahipti, ki aslen sienna miller da öyle olmasına rağmen burada neden böyle süklüm püklüm duruyor anlamış değilim.

tippi hedren'i şu fotoğraftandan da anlayabileceğiniz üzere fiziksel özelliklerini çok beğendiğim sienna miller canlandırıyor. miller'a mfö'den 'benim hala ümidim var' adlı şarkıyı yolluyorum, ama bu son şanslarını artık iyi değerlendirse de iyi eder diyorum, kredisini defalardır boşa harcıyor. tabii işin içinde hbo olunca doğum sonrası iyi başlangıç olacaktır.
filmin yönetmeni julian jarrold'ı, başarısız bulduğum anne hathaway'li, anne yüzünden değil, kadroda çok sevdiğim james mcavoy da vardı sonuçta, fakat ne yazık ki onlarca jane austen filmi arasından sıyrılabilecek gibi de değildi, becoming jane ve izleyip izlemediğimden emin olamadığım brideshead revisited'den hatırlayabilirsiniz.


bence toby jones önceki hayatında alfred hitchcock'muş.