ginger and rosa




sally potter'ın ginger ve rosa'sı beklenmeye ve izlenmeye değer görülüyor. toronto'da gösterilmişti ilk, guardian'ın pek bilmiş peter bradshaw'u kıt yıldızlarının dördünü birden hediye etmiş filme. yanlız ben çok iyi bildiğimi düşündüğüm sally potter'ın diğer hiç bir filmini izlememiş olduğumu az önce fark ettim. yönetmenin ve filmlerinin isimlerini bilmekle izlemenin aynı şey olmadığını hatırlayın ve bir değil iki videoyu birden mideye indirin sevgili izleyiciler 

PS: etiketlerden filmin çılgın kadrosuna da bir göz atın, ben kendi adıma pek tarzım olmasa da çok beğendiğim alessandro nivola'nın adını görünce bayağı bir heyecanlandım.


















update 1: başrolü dakota fanning ile paylaşan alice englert jane campion'ın kızı. evet piano'nun yönetmeni, geçen senenin rahatsızlık verici uyuyan güzeli'nin gazlayıcısı... 

update 2: filmde yer aldıklarını etiketler aracılığıyla duyurduğum annette bening, christina hendricks, oliver platt gibi güçlü isimlerin set fotoğrafları da ortaya çıktı. buyrun bakalım.

bu üçlü pek şeker. soldan sağa: oliver platt, annette bening, timothy spall
alessandro nivola futbolcu karizmasına sahip bir kişi.
 pek havalısın bening.
kameraların bunca sevdiği bir yüz az bulunur. christina hendricks ve dik yakalısına kaldırıyorum kadehimi.