kağıttan ev.





















aynı isimli bbc dizisinin yeniden çevrimi house of cards'la ilgili beni en çok heyecanlandıran şey kevin spacey'nin american beauty'deki hazır cevap ama aynı zamanda da üzgün karakteri lester burnham'ı andırıyor olması. ben onu lester olarak sevdim, kırıntısını da görsem içimdeki hareketlenmelere engel olamıyorum. ha bir dakka, david fincher'ın yönetmen koltuğunda oturduğunu da hatırlatalım, hani the social network, se7en, the girl with the dragon tattoo'nun amerikan verisyonu gibi harikulade filmlerin yönetmeni olan adam.
fragman karşımızda çok bilmiş ama the newsroom'dan daha hareketli bir izlence olduğunu gösteriyor.
ocak'ın ilk günü, aynı geçen sene sherlock holmes'un ikinci sezonu gibi, ki hala da izlememiş bulunuyorum, oha, yayınlanacak.
spacey'nin yanı sıra robin wright, kate mara-ki kendisi rooney'nin kız kardeşi oluyor, happythankyoumoreplease'den hatırlayabilirsiniz- gibi isimler de bulunuyor.
izlemek gerek.
not alına.