park ve bahçeler müdürlüğü

merhaba, leslie knope'la tanıştınız mı? (sessiz 'sessiz'lere bayılırım, bkz. friends'in greg kinnear'lı bölümü)
bence tanışın.
ilk gösterimine başlandığı yıl tadına ucundan bakmıştım park(a)s and recreation'ın fakat sonra muhtemelen o sırada izleyecek bir sürü başka şeyim olduğundan rafa kaldırmıştım. (parkalar ve şallar? neden olmasın)
bugünlerde ise 'öğünler sırasında izlenecek tv dizileri' kategorisinde yeniden gündemimize almış bulunuyoruz.
kararımızdan mutluluk duymamız için sanırım iki hadi bilemediniz üç bölüm  geçmesi gerekti, bir de baktık ki hiç de fena olmayan bir komedyanın içinde bulmuşuz kendimizi.
başta amy poehler'in canlandırdığı leslie (poehler) olmak üzere her biri birbirinden ayrı düşünülemeyecek (biraz friends) bir karakterler zinciri. poehler'i, ron swanson rolündeki nick offerman ve april rolündeki aubrey plaza takip ediyorlar. chris pratt de çılgın. aynı zamanda da etine dolgun.
üçüncü sezona resmen başlamış bulunduğum şu günde konuk/kalıcı oyuncular arasına adam scott ve rob lowe da girmiş bulunuyorlar. ilk sezonda bizi heyecanlandıran isimlerin arasında ise çok sevgili louis ck, amy poehler kısa bir süre önce ayrıldığı eşi will arnett ve justin theroux varlardı.
kısık sesli kahkahalarımın desibelleri yükseliyor sevgili izleyiciler. ekip arkadaşları leslie'ye ısındıkça siz de aynını yaparken buluyorsunuz kendinizi. garip ve deli bir insanlar topluluğu kısacası.
en zayıf halka? ne yazık ki rashida jones. olmasa olur mu hayır? (monica sendromu)
kesinlikle tavsiye ediyorum.


en sevdiğim üçlü. april ludgate, leslie knope ve ron swanson. april rolündeki aubrey plaza'yı  sık sık izleyeceğe benziyoruz yakın gelecekte. 
çekirdek aile
justin theroux leslie'yle kırıştırdı bir ara, ilişkinin yürümemesine üzüldüğümü söyleyemeyeceğim.
ilk randevu fantezileriniz arasında emar çektirmek olmadığına eminim.
paul schneider'ı ilk the family stone'da izlediğimde hiç bir anlam verememiştim.  artık veriyorum, hatta seviyorum.
işte en sevdiğim misafir. louisciğim, ne yapsan seviyorum, tombişim benim.