this is 40


mart sonunda ülkemizde de vizyona girecek (gibi duran) filmi heyecanla bekliyorum.
2007'de izlediğimiz katherine heigl'lı knocked up/kaza kurşunu'nun arkasındaki güçlerin elinden çıkan this is 40/işte bu 40 (?) knoked up'ın devamı gibi algılanıyor bazı kitlelerce. ben şahsen fena bulmamıştım knocked up'ı ama heigl kaliteyi devam ettiremediğinden olsa gerek, kenara atılmışlarım arasındadır.
40 year old virgin/40 yıllık bekar (hani şu steve carrell'in bekaretini catherine keener'a kaybettiği film) ile aynı kategoride değerlendirsek daha iyi olur gibime geliyor...

kadro şahane. oyuncuların sadece ismini duyduğunuzda bile gülmeye başlıyorsunuz, bakınız: paul rudd (hahahah), leslie mann (yönetmen judd apatow'un karısı oluyor, bu arada pek taş bir hatun bu leslie mann, yani eğer 40'ıma geldiğimde onun gibi görüneceksem sorun nedir anlamıyorum), megan fox, chris o'dowd (neeeee), jason segel (şaka mı yapıyorsunuz!) ve melissa mccarthy. bu arada paul rudd ve leslie mann'ın canlandırdıkları karı kocanın çocuklarını apatow ve mann'ın gerçek hayattaki kızları oynuyor. şu işe bak sen! 40 yaşıma daha var. ama nedense bu çiftin yaşadıklarını hiç garipsemiyorum. hepsinden azıcık hepimizde var sanki...

önce filmin yazar ve yönetmeni, son yılların en başarılı komedi filmcisi judd apatow ile craig ferguson'ın pek komik sohbetlerinin yer aldığı videoyu paylaşıyorum.
hemen altında ise filmin bir değil tam iki tane fragmanını.
sevgilerimle.

1. video:


2. video:


3. video: