siz siz olun,

bir sürü şey izledim son günlerde, ama bunlardan biri var ki işte konuda sizi derhal uyarmam gerekiyor. aslında geç bile kaldım farkındayım, sinema salonlarında yakalayamadığım izleyicileri evlerinde durdurayım diyorum.
konumuz magic mike.
steven soderbergh'dir, bir yolu bulmuştur ilginç hale getirmenin, diye karşısına oturduğum ve suçu izlediğim kopyanın kötü ses kalitesine dahi atamayacağım 'korkunç salak' bir film. amiyane tabirle...
senaryo mu dediniz? demeyiniz.
zaten striptiz meselesini hiç bir zaman anlamadım, soyunan erkekleri izleyip heyecanlanabilen kadın kafasının ne menem bir şey olduğunu ise hiç anlayamayacağım, e o zaman derdin neydi, sen zaten channing tatum'u da sevmezsin diyeceksiniz, ne deseniz haklısınız.
neşemizi bulalım demiştim, hafif hafif bir şeyler olsun takılırız bu zor geçen günün üstüne dedim, büyük yanılmışım.
koruyun kendinizi yapış yapış vücutların, şişirilmiş kasların, doldurulmuş donların, sıkı sıkı popoların gazabından!