bir oscar gecesi (numero 85)

böyle insanlar da vardı törende
ilk ödül en iyi yardımcı erkek kategorisinde django unchained deki rolüyle christoph waltz'un oldu. benim kalbimden philip seymur hoffman geçiyordu the master'daki performansıyla ama waltz da çok iyiydi... adamcağız hep en iyi yardımcı erkek oyuncu olarak kalacak sanıyorum.



tören çok sıkıcı bir şekilde başladı ve ilerliyor.
paul rudd ve melissa mccarthy sahnedeler hangi ödülü takdim ediyorlar: en iyi kısa animasyon, kazanan: paperman! oley!
şimdi de en iyi animasyon: brave! sevinsem mi üzülse mi bilemedim açıkçası...
en iyi film adayları törenin içine yayılarak değil, ardı ardına açıklanıyor bu sene. les miserables, life of pi, beasts of southern wild... ah bu kadar, pekala
robert downey jr, jeremy renner, samuel l jackson, chris evans ve mark ruffalo sahnedeler kısaca the avengers... en iyi sinematografi life of pi... keşke anna karenina kazansaydı.
aynı ekip şimdi de en iyi görsel efekt ödülünü açıklamak üzere: life of pi... burada da favorim snow white and huntsman'di ama olsun... pi de iyiydi.
channing tatum ve jennifer aniston sahnedeler. en iyi kostüm: anna karenina, en iyi saç ve makyaj: les miserables... (leş miserables hah!)
kendisi de bir bond kiızı olan halle berry bond'un 50 yılından gorüntüleri sunmak için sahnede. kırmızı halıda beğenmemiştim kendisini, şimdi yakıştırdım her bir şeyini...
shirley bassey sahnede... acayip el hareketleri ve yüksek bir desibele sahip, salon kendisine müteşekkir, ayakta alkışlanıyor...
en iyi kısa film ödülünü sunmak içın kerry washington ve jamie foxx sahnedeler. kazanan: curfew...
en iyi kısa belgesel kategorisinin kazananı ise: inocente
liam neeson en iyi film adaylarını sunmaya devam ediyor: argo, lincoln, zero dark thirty...
ben affleck en iyi belgesel ödülünü açıklamak üzere: searching for sugar manit is.
en iyi yabancı film michael haneke'nin, amour'una gidiyor. şaıırmadık. kendisine ödülü takdim edenler ise jessica chastain ve jennifer garner... garip bir ikili.
john travolta ve peruğu sahnedeler. amaç nedir bilmiyoruz, öğreniyoruz... chicago, bir kez daha...
şimdi de jenifer hudge'son sahnede dreamgirls'den bir kuple okuyor... ben sıkılıyorum o bağırıyor...
ve işte sefiller ekibi... heyecanla beklenen an gibi oldu aman yanlış anlamayın daha da fazla sıkılabileceğimi düşünmezdim.
chris pine ve zoe saldana sahnede teknolojik bazı ödüller sunmakta.
mark wahlberg ve ted sahnedeler. evet ayıcık olan ted. sound mixing, les miserables...
sound editing: zero dark thirty ve syfall. sesçilerden korkuyorum. sahne garip saçlı adamlardan geçilmiyor...
christopher plummer sahnede ve en iyi kadın oyuncu: anne hathaway. gıcık.
sandra bullock en iyi montaj ödülünü sunlmak için sahnede. argo.
nicole kidman en iyi film adaylarının son bölümünü takdim ediyor: silver linings playbook, django unchained ve amour.
daniel radcliffe ve kristen stewart productin design ödülünü lincoln'a takdim ettiler.
george clooney sahnede, in memoriam, göz yaşartıcı bomba...
en iyi film müziği life of pi
adele en iyi şarkıyı bir kez daha götürüyor skyfall ile. hava aydınlandı.
en iyi uyarlama senaryo argo, en iyi orjinal senaryo django unchained ve tarantino sahnede charlize theron ve dustin hoffman.
ang lee en iyi yönetmen odülünü kazandı.
şimdi sahnede jean dujardin var. en iyi kadın oyuncu, sanırım yılın en zor kategorisi bu. kazanan jennifer lawrence.
daha da tartışmalı bir tane. sahnede meryl streep var, sonuç şaşırtmayacak eminiz, ama keşke şaşırsak ve sahneye joaquin phoenix çağrılsa. kazanan tabii ki daniel day lewis. komiklik yapıoyor.
jack nicholson sahnede, michelle obama'ya bağlanıyor. wtf diyoruz, kazanan argo. kabul konuşmasında ben affleck bir süreliğine woody allen'a dönüşüyor, onun gibi kekelemeye başlıyor. hiç sevimli değil.
gece yine müzikle noktalanıyor, kristin chenoweth'le kırmızı halıda başlayan gece, sahnede sona eriyor.
iyi haftalar.