son günlerde...

nasılsınız sevgili bugün neler izledim'ciler?
ben açıkçası son aylarda hep aynı şekilde hissediyorum: mahçup.
bir şeyler izlemiyor değilim, sadece içinde bulunduğum çalışma ortamının yarattığı koşullar bana bu izlenimlerimi paylaşma hakkını tanımıyor.
arada boş vakitlerim olmuyor değil, sadece o vakitleri neye ayıracağımı şaşırmış durumdayım. kedimin kumunu temizlemek bile organize etmem gereken bir iş halini aldı örneğin, o bile...


adam'ın ne çok terlemiş olduğuna takılmamam elde değildi. sonuçta onca yolu koşarak gelmişti.
dün gece eve gittiğimde biriktirdiğim onlarca başkası arasından girls'ün final bölümünü izlemeyi seçtim. sezon geneliyle karşılaştırıldığında biraz zayıf ve muhtemelen de ironik algılanabilecek kadar mutlu bir bölümdü. yine de mühim değil, çünkü artık lena dunham; tina fey ve nora ephron gibileriyle adı aynı cümle içinde anılabilecek bir yetenek olduğunu (neredeyse minik bir soru işareti bırakalım yine de) kanıtlamış durumda.