emmy'ler hakkında konuşmalıyız



konuşmadık, tam bir hafta oldu, ben işler bahanesiyle aklımdan bile geçirmedim izlemeyi gününde saatinde, ama ertesi gece hiç uykum yokmuşçasına sabahın dördüne kadar oturmadım değil.

edie falco'nun james gandolfini hakkındaki sözlerini çok içten buldum, gözyaşları gerçekti, gandolfini hakkındaki hislerimin gerçek olduğunu gösterdiği için de sevindim, arkadaşlıklarının setten ileri olduğunu gördüğüme de

jeff daniels ve jim carrey uzun süren tartışmaların ardından dumb and dumber 2 ile geri dönüyor, bu da ilk fotoğraf. sanki bir gün bile yaşlanmamış gibiler, biraz hüzünlü

nurse jackie'nin merritt wever'ının ödül almasına çok sevindim. ödül konuşmasını da keza. ekran başındakilerden çok kendisi şaşırdı adının anılmasına. adaylığı bile bunca yıldır köhneyen seçimleri arasında şaşırtıcıyken bir de üstüne kazandı, inanılır gibi değil.



aynı durum  boardwalk empire ile ödülü kucaklayan bobby cannavale, breaking bad ile anna gunn, the newsroom ile görmezden gelinemeyen jeff daniels, veep ile en iyi yardımcı erkek oyuncu ödülünü alan yılların komiği (bkz. arrested development) tony hale ve colbert report için de geçerliydi.

colbert report demişken bunu derhal izleyin... (ülkemizde ödül törenlerinin saçmalığı hiç bir şeye yeterince özen gösterilmemesinden kaynaklıyor, törene gelene kadar aday olan ve kazanan şovlardan bahsediyorum. yani ödüle layık görülecek iş yok ortada, varsa da bir, iki)


şovun içindeki şarkılı türkülü bölümlerde elton john ve carrie underwood sanat hayatlarına bir süre ara verme kararı vermişlerdir umarım sergiledikleri performansların ardından. koreografi ödülleriyle alakalı şov ise şaşırtıcı derecede ilgi çekici olmayı başardı. (bu noktada american horror story'nin paketi bazen öyle gıcır ki geri dönüp yeniden izlemeye başlasam mı diye düşünüyorum) (james cromwell ne garip adam, bir sonraki postu bekleyin, benzerlikler adına yeni bir ilham geldi şu an)

julia louis-dreyfus ödül konuşmasında tony hale'e çantasını taşıttırarak beni güldürmeyi başardı.


çok prova edilmiş olsa da kevin spacey'nin house of cards karakter göndermesi de gecenin bir saati kısık sesli kahkahalar attırdı.


vallahi 65. emmy'lerden benim aklımda kalanlar bunlar gençler. kazananları, adayları çoktan biliyorsunuz, hiç girmiyorum o konuya. iyi haftalar!