sabah sabah: açlık oyunları: ateşi yakalamak


hunger games: catching fire / açlık oyunları: ateşi yakalamak sonunda bugün, 22 kasım 2013'te vizyona giriyor sevgili izleyiciler. ilkini çok sevmiştim. mükemmel bir patlamış mısır kombinasyonuydu. farkında olmadan heyecanlanmakla kalmıyor elinize perdede olup bitenler hakkında dalga geçme şansı da veriyordu. biz gıcık izleyicier için harika bir fırsat.
ateşi yakalamak daha önce bir sürü örneğini gördüğümüz ikinci film kararsızlık çukuruna düşse de kitap serisinin hayranlarını hayal kırıklığına uğratacağını sanmıyorum. bir daha bile izleyebilirim mısır aşkına. ne o öyle kahveyle kuru kuru.

filmin vizyona girmesiyle ilgili iki video paylaşacağım sizinle, bunlardan biri bildiğiniz fragman, ama ikincisi bir late night show'da gördüğüm en absürd performanslardan birini sergileyen jennifer lawrence ve david letterman ikilisi. yani ne kadarı senaryo, ne kadarı doğaçlama bilmiyorum ama lawrence arkadaşım olsun istiyorum. olup bitenin farkında ve dalga geçmesini biliyor. sadece geçenlerde oskar töreninde merdivenlere kapaklanma hikayesinin 'staged' olduğunu okudum bir yerlerde ve aklım karıştı... çok mu safız hala?

david letterman:

fragman: