bir şans daha verdim sana american horror story

jessica lange, angela bassett ve kathy bates'in kafası

american horror story'nin son sezonunun cadıları konu almasını ve new orleans'ta geçiyor olmasını görmezden gelemedim ve ilk sezonun başlarında bırakmış olduğum diziye dört elle birden yeniden sarıldım.
acayip fantastik hikayeler dönüyor içinde ve çok sürükleyici. 
kaliteli, doyurucu bir çerez adeta.
ama beni asıl ikna eden şahane kostümler, makyajlar ve set tasarımları oluyor. daha da önemlisi bu başarının devamlılığı, karakterlerin oturmuş stilleri, detayların inceliği. 
kusursuz olarak niteleyebileceğim kadar kafa karıştırıcı sahneler çıkıyor önünüze. 
şimdi ikinci sezonun tamamını ve ilkinden arda kalanları bir bir izleyeceğim.
senaryo öyle absürd ki tek sorgulayabildiğim devamlılığı oluyor ki onu da beceriyor namussuzlar. ya da gözüm o kadar boyanmış ki ne olup bittiğinin farkına bile varamıyorum. bu da mümkün...

coven adı verilen cadılar yurdunun sadece
üç ögrencisi olması biraz ilginç...
kitchenette. tuvalette.
şangırtı sevenler cemiyeti
jamie brewer (nan), taissa farmiga (zoe)
kathy bates kendisine yapılan büyü yüzünden zamanını şaşırmış
bir zamansız da angela bassett, ayrıca gerçekten,
hiç mi yaşlanmaz bir insan?
her zaman koyu renk boyalı kusursuz manikürü ve
couture gardırobuyla jessica lange
daha küllenmeye fırsat bulmadan yeniden doğanlardan

ekibi say say bitmiyor. ama başlarında ellen brill var,
nip/tuck'tan hatırlıyor olabiirsiniz. gri-mavinin üstadı dizi. 
taissa farmiga vera'nın en küçük kız kardeşi,
yani sanılanın aksine, kızı değil.
ama asıl mesele bana yeniden şapkaları sevdirenlerin bu cadılar olması.
bekle beni madam katia.
ve frances conroy. hayatımıza six feet under'ın ruth'u olarak giren bu deli kadın
bu aralar pek meşgul, how i met your mother'da da
barney stinson'ın annesi olarak bambaşka bir rolde izlediğimiz
conroy geçenlerde diğer cadıların hışmına uğradı
ama onların dünyasında bu son demek değil küllerinden doğmak durumu is quite literal...


tadından yenmeyen tüm tanıtım videolarını arka arakaya izleyin diye, teşekkürler imdbtv:




jenerik ise ayrı güzel...