mavi.

çok ağladım.
mavi en sıcak renktir çok güzeldi.
altın palmiye'nin neden sadece filme değil de iki oyuncusuna da verildiğini şimdi anladım.
lea seydoux da adele rolündeki adele exarchopoulos da inanılmazlardı.
filmin bir eşcinsel hikaye olarak değerlendirmesini, bu yönünden çok fazla bahsedilmesini anlıyor ama onaylamıyorum. bu film bir ilişkiyi anlatıyor, bu ilişki iki kadın, iki erkek ya da bir kadın bir erkek arasında da pekala geçiyor olabilirdi.
bir kadın olarak perdedeki iki kadının güzelliklerinden gözümü alamadım, o ayrı mesele.
adele'in ergenlikten kadınlığa geçişini sadece kıyafetlerle nasıl da göze batmadan anlatmışlar.
adele gerçek hayatta sadece 20 yaşında. filmde uzun bir süre 20 bile değil ama, bilmenizi istedim yine de.
iyi geceler.

Blue is the Warmest Color Trailer 2013 (with English Subtitles) from Mia Kiddo on Vimeo.