the chimney sweeper / baca temizleyicisi


andrew garfield ve emma stone ilk filmin setinde başladıkları ilişkilerini tüm hızıyla sürdürmekteler,
biz öyle biliyoruz en azından. 

bu fragmanları kaçırmış mıyım ilgilenmemiş miyim bilemedim dün arka arkaya izleyip hemen yaz gelsin istedim. şaka şaka, yazın gelmesini zaten istiyordum, the amazing spider man'den bağımsız. bağımsız ve spider man de aynı cümle içinde ne komik kullanıldılar öyle değil mi? benim bu filmle ilgili en çok merak ettiğim şey andrew garfield ve emma stone arasındaki çok acayip elektriğin bu ikisi gerçek hayatta da beraber olmaya devam ettikleri sürece mi ekrana yansıyacağı. kesin çok eğleniyorlar, ya da fragmanın gücü diyelim.

birinci ve ciddi olan fragman:

mavileri yakıştırdım jamie foxx'a,
'hey sparky!' diyor ya hahah
ikinci ve komik olan fragman, halalı malalı: