dünyanın en karizmatik adamının 20.000 günü ya da festivaldeki son filmim


33. istanbul film festivali fipresci jürisinen en iyi uluslararası film ödülünü alan dünyada 20.000 gün önümüzdeki aylarda bir gün vizyona mutlaka girecektir. ve siz o gün bütün planlarınızı bir kenara bırakıp bu filmi izlemelisiniz.
dünyanın en karizmatik adamı nick cave, araya zaman girmiş, unutmuşum.
festival bitince bir garip boşluğa düştüm, sonra bu film geldi aklıma, ödüller dağıtılmadan önceki akşam feriye'de izledim, festivaldeki son filmim, seviniverdim. (kazananları bile paylaşamadım buradan, oysaki törenden canlı bildirmiştim twitter'da)
belgesel değil, ama belgeselmişcesine anlatıyor nick cave'in hayatını. soluksuz. şık. ve en az cave'in kendisi kadar karizmatik bir dille.
ne çok defterler doldurdum nick cave'i dinlediğim yaşlarda onu hatırladım. belki yine başlarım.
internet killed the radio star.
şuradan da bir göz atın, ve dediğim gibi, vizyona girdiği an da yakalayın. ki ben de size hatırlatmak için elimden geleni zaten yapıyor olacağım.