welcome back, adele!


adele exarchopolulos'un,  evet geçen sene mavi en sıcak renktir ile kalperimizi eriten o adele'in beyaz perdeye geri dönüşünü qui vive, insecure, yani tekin olmayan, ya da oraya 'kim gider ki' 'yaşayan kim' gibi başlıklara da çevrilebilir isimli filmiyle kutlayacağız.

muhtemelen öylesine izleyeceğiz, aklımızda çok da yer etmeyecek, ama fena da olmayan filmlerden olacak. ah ama belli mi olur, belki de çok güzel olacak, adele'e bir kez daha aşık olacağız? neden olmasın? yolu açık olsun, başarısı bir seferlik olmasın yeter ki. başrolü paylaştığı reda kateb'i ise zero dark thirty'den hatırlıyormuşuz. orada işkence gören hani. indiewire'ın yalancısıyım valla. hiç sevmemiştim zero dark thirty'yi.  neyse ben kendisini geçen haftadan hatırlıyorum, festivalde izlediğim ben, kendim ve annem'den. gece kulübü sahnesi hani?

fragmanın altyazısı yok ne yazık ki, fransızcanıza kuvvet had' bakalım