bugün neler izledim: 30.08.1980 pardon, 2014


bugün 34 oldum, peki neşeyle doldum mu?
valla doldum, ben de hiç beklemiyordum ama pür neşe içindeydim yaklaşık 4-5 saat boyunca, bazı insanlar iyi ki varlar!
bunun haricinde sabah çok tatlı bir başka arkadaşımın tavsiyesiyle yeni bir animasyona merak saldık.

benim 'yemek sırasında ne izleyeceğimizi bilemiyoruz bütün repertuarı tükettik! feveranımı duyup hızır gibi 'archer' önersinde bulunan sevgili selin, müteşekkiriz!
tam aradağımız tadı bıraktı archer'ın ilk iki bölümü kahvaltı ve sonrasındaki rehavet süresinde!
archer'ı tavsiye eder, ve ayrıca sizlere de doğumgünlerinizi kutlamaya üşenmemenizi, o en yakın ve en tatlı insanları yakınınıza çağırıp piknik yapmanızı öneriyorum. tabii kışın doğduysanız ona şimdilik bir çare düşünemedim, neyse aklıma gelince yazarım...